Βοήθεια - Κράτηση Αεροπορικών Εισιτηρίων

ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ


ΓΕΝΙΚΑ

  • Η κράτηση σας μπορεί να γίνει για άμεση αναχώρηση με χρήση πιστωτικής.

  • Χωρίς πιστωτική κάρτα γίνεται για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά από 2 ημέρες.

  • Εμφανίζονται μόνο οι διαθέσιμες θέσεις και ποτέ δεν τίθεται αναμονή (waiting list).

  • Πραγματοποιούνται μόνο κρατήσεις από-προς Ελλάδα.

 

Τρία 3 απλά βήματα για να κάνετε μία κράτηση

 

1. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ

  1. Τύπος πτήσης επιλέξτε απλή μετάβαση η μετ΄επιστροφής.
  2. Από = Πόλη αναχώρησης (αγγλική γραφή ή κωδικός αν τον γνωρίζετε).
  3. Αν δεν γνωρίζετε την γραφή της πόλης δείτε Προορισμοί στον κόσμο.
  4. Αναχώρηση = Ημερομηνία αναχώρησης.
  5. Προς = Πόλη άφιξης (αγγλική γραφή ή κωδικός αν τον γνωρίζετε).
  6. Επιστροφή = Ημερομηνία επιστροφής .
  7. Αν θέλετε δρομολόγια για συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης ή επιστροφής επιλέξτε τις επιθυμητές.
  8. Επιβάτες επιλέξτε τον αριθμό των επιβατών κατά περίσταση.
    ADULT (12+) = Ενήλικοι επιβάτες πάνω από 12 ετών .
    CHILD (2-12) = Παιδιά που τις περισσότερες φορές έχουν μειωμένο εισιτήριο και πρέπει κατά κανόνα να συνοδεύονται από ενήλικες.
    INFANT (0-2) = Νήπια που έχουν ειδικές εκπτώσεις και πάντα ταξιδεύουν με ενήλικες.
  9. Επιλέξτε ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και πηγαίνετε στο επόμενο στάδιο. Αν θέλετε και άλλα κριτήρια επιλέξτε Σύνθετη Αναζήτηση.

 

ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

  1. Επιλογή αεροπορικών εταιρειών . Επιλέγεται μόνο την αεροπορική εταιρεία που επιθυμείτε.
  2. Μέγιστη τιμή .Ορίζεται την μέγιστη τιμή πού θέλετε να πραγματοποιήσετε την αγορά σας.
  3. Κατηγορία θέσης .Αν θέλετε οικονομική θέση , business , First.
  4. Μόνο απευθείας πτήσεις .Επιλέγεται μόνο αυτές και όχι πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό.
  5. Ευελιξία αναχώρησης και επιστροφής. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την επιλογή για να έχετε παραπάνω πιθανότητες να βρείτε θέσεις ιδιαίτερα σε υψηλή περίοδο ή ειδικά γεγονότα όπως εκθέσεις (δεδομένου ότι το σύστημα εμφανίζει μόνο διαθέσιμες θέσεις όπως έχει ήδη αναφερθεί).

 

Ο μέγιστος συνολικός αριθμών επιβατών δεν μπορεί να υπερβαίνει κατά κανόνα τους 8. Μετά θεωρείτε group και η κράτηση γίνεται με επικοινωνία με το γραφείο μας.

 

2.ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ

  • Εμφανίζεται ένας συνοπτικός πίνακας με: Όλες τις πτήσεις,Χωρίς στάση, Με στάση και βέβαια τις Αεροπορικές εταιρείες που τα πραγματοποιούν

  • Συνολικός ναύλος για όλους τους επιβάτες (περιλαμβανομένων, φόρων και service fee).

  • Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες (αεροδρόμια ,connection, διάρκεια ταξιδιού stopover κλπ)

  • Τα αποτελέσματα είναι ταξινομημένα με την οικονομικότερη τιμή. Μπορούν όμως να φιλτραριστούν με: Duration δηλαδή διάρκεια ταξιδιού και ώρα αναχώρησης.


Κανονισμοί .Θα πρέπει να τονιστεί ότι κάθε τιμή και δρομολόγιο συνοδεύονται από σημαντικές πληροφορίες που αναφέρουν πάντα :

  • Πότε θα πρέπει να γίνει η έκδοση εισιτηρίου για να μη ακυρωθεί η θέση

(ισχύει μόνο σε περίπτωση τηλεφωνικής κράτησης ,γιατί άλλως έχουμε άμεση έκδοση ).

  • Αν γίνονται αλλαγές εισιτηρίου μετά την έκδοση και με τι επιβάρυνση.

  • Αν ακυρώνεται το εισιτήριο μετά την έκδοσή του με ακυρωτικά ή καθόλου .


Είναι σημαντικό πριν κάνετε κράτηση να έχετε κατανοήσει τους κανόνες αυτούς.

  • Επιλέξτε Επιλογή και πηγαίνετε στο επόμενο στάδιο


ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ

τα στοιχεία πτήσης και ανάλυση ναύλου που έχετε επιλέξει και μπορείτε να κάνετε :

  • Διαγραφή ή Αλλαγή της επιλογής σας

Βλέπετε ακόμα τα:

  • Σύνολο καλαθιού

  • Κανονισμοί αεροπορικού ναύλου

  • Κανονισμοί και όροι ταξιδιωτικού γραφείου και μπορείτε να συνεχίσετε επιλέγοντας κράτηση

 

Πριν συνεχίσετε εμφανίζεται η δυνατότητα εγγραφή μέλους

  • Θα ήθελα να κάνω κράτηση χωρίς εγγραφή

  • Θα ήθελα να κάνω μια γρήγορη εγγραφή τώρα

  • Είμαι εγγεγραμμένος χρήστης και θέλω να συνδεθώ

 

3. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ


1ο Βήμα-Ονόματα, κάρτα μιλίων, ειδικά αιτήματα.

  • Δίνονται τα στοιχεία των επιβατών εκ των οποίων κάποια υποχρεωτικά

Κος, Όνομα, Επώνυμο, Ημερομηνία Γέννησης, E-mail, Αριθμός τηλ, Κινητό
Προσοχή
Πάντα αγγλική γραφή(όπως στο ταξιδιωτικό σας έγγραφο) για όνομα και επίθετο.

  • Αν έχετε κάρτα μιλίων συμπληρώνεται την Αεροπορική Εταιρία και τον αριθμό της.

  • Έχετε δυνατότητα για Ειδικά Αιτήματα όπως επιλογή γεύματος και Θέσης .


2ο Βήμα - Παραλαβή και Πληρωμή

  • Ηλεκτρονικό εισιτήριο (E-Ticket).

  • Παραλαβή από το ταξιδιωτικό γραφείο (μόνο αν επιλέξετε στην πληρωμή τηλεφωνική επικοινωνία).

  • Πληροφορίες Χρέωσης (συμπληρώνεται αναλυτικά μόνο αν θέλετε έκδοση τιμολογίου) .


Πληρωμή

  • Τηλεφωνική επικοινωνία. Κράτηση χωρίς πιστωτική.
    Είναι πολύ σημαντικό ότι μπορείτε να κάνετε κράτηση χωρίς πιστωτική κάρτα.
    Σε αυτή την περίπτωση δεν εκδίδεται αμέσως εισιτήριο ,αλλά λαμβάνετε email επιβεβαίωσης.

  • Πιστωτική Κάρτα (Σε αυτή την περίπτωση εκδίδεται αμέσως ηλεκτρονικό εισιτήριο)


3ο Βήμα αποδοχή κανονισμών .

Πρέπει με κλικ να κάνετε αποδοχή των κανονισμών του ναύλου και των όρων του γραφείου άλλως δεν μπορείτε να την ολοκληρώσετε.

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης λαμβάνεται :

  • Email με την επιβεβαίωση της αν είναι έχετε επιλέξει τηλεφωνική επικοινωνία .

  • Το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο αν έχετε χρησιμοποίηση την πιστωτική σας κάρτα.

Σχετικά με αλλαγές , ακυρώσεις ,πληρωμές κλπ . δείτε Όροι και προϋποθέσεις.

Αν έχετε ακόμα δυσκολίες και απορίες για την κράτηση δείτε και Συχνές Ερωτήσεις.

Τέλος δείτε την ενότητα Χρήσιμες οδηγίες.