Συχνές Ερωτήσεις - Κράτηση Ξενοδοχείου

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Πως γνωρίζω ότι η κράτηση μου έχει επιβεβαιωθεί;
1.1.Η επιβεβαίωση κράτησης γίνεται αυτόματα με email που λαμβάνει ο πελάτης μετά την ολοκλήρωση της κράτησης του.
1.2.Αν παρ’ όλα αυτά δεν λάβατε e mail επικοινωνήστε μαζί μας.

2.Τι περιλαμβάνει η τιμή του δωματίου μου;
2.1.Στην τιμή περιλαμβάνεται ό,τι αναφέρεται στους όρους πώλησης FEATURES του ξενοδοχείου (π.χ. πρωινό, φόροι κλπ).
2.2.Οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στους όρους πώλησης σημαίνει επιπλέον χρέωση extra charge (π.χ. Φόροι+10% , έξτρα χρέωση πρωινού).

3.Πώς γνωρίζω τους όρους που συνοδεύουν την κράτηση του δωματίου μου;
3.1.Σε κάθε κράτηση περιγράφονται πλήρως όλοι οι όροι (Features)που συνοδεύουν την  κράτηση αυτή του ξενοδοχείου.
3.2.Πρέπει ο πελάτης να προσέχει ιδιαίτερα τους κανόνες που αφορούν ακύρωση πριν την άφιξη του.
3.3.Τέλος,πάντα περιγράφεται αν δικαιούται μερική, ολική ή καθόλου επιστροφή χρημάτων του σε περίπτωση που δε χρησιμοποιήσει την κράτησή του(non show).

4.Πως γίνεται η πληρωμή;
H πληρωμή της κράτησης σας θα γίνει απ’ ευθείας στο ξενοδοχείο με την άφιξη σας . Μπορεί να γίνει με μετρητά ή με χρήση αποδεκτής κάρτας.

Η κάρτα, που χρησιμοποιήθηκε κατά την κράτηση σας μέσω του web, έχει τη μορφή της εγγύησης και όχι της πληρωμής.(Το ξενοδοχείο μπορεί να προβεί σε χρέωση της αν ακυρώσετε την κράτησή σας ή δεν τη χρησιμοποιήσετε βάσει των κανόνων που σας έχει θέσει).

Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που η κράτηση προυποθέτει full prepaid για το σύνολο της διαμονής (non refundable κρατήσεις)

5.Μπορώ να πληρώσω χωρίς την κάρτα μου;
Αν δεν θέλετε να  χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας τότε θα πρέπει να κάνετε κράτηση από το γραφείο μας και όχι μέσω web μόνο για την περίπτωση γ.
-Τρόποι πληρωμής :
Με την πιστωτική σας κάρτα κατόπιν επικοινωνία μας (Τηλεφωνική είσπραξη).
Με κατάθεση στους λογαριασμούς των τραπεζών μας
ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 146 47 11 53 03,ALPHA BANK 120 0020 0200 6131 και EUROBANK 0026 0201 9502 00 117 950.

6.Τι παραστατικό θα πρέπει να έχω κατά την  άφιξη μου στο ξενοδοχείο;

Με την ολοκλήρωση της κράτησης λαμβάνετε με email το παραστατικό επιβεβαίωσης (voucher)

Το παραστατικό αυτό απαραίτητα πρέπει να το προσκομίσετε με την άφιξη σας στο ξενοδοχείο ( ως αποδεικτικό της κράτησης ) .

7.Πως μπορώ να αλλάξω μία κράτηση πριν την άφιξη μου;

Oπως διαβάσετε τους «Όρους και προυποθέσεις»


7.1.Αν υπάρχουν ακυρωτικά , όπως είχαν περιγραφεί στους όρους κράτησης  κατά την αγορά του ξενοδοχείου σας , θα παρακρατηθεί το ανάλογο ποσό από την πιστωτική κάρτα σας (που είχε δοθεί κατά την κράτηση σαν εγγύηση) . 

7.2 Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε νέα κράτηση  μέσω του web μας ή να την κάνουμε εμείς με βάση διαθεσιμότητας και τιμών

8.Πως μπορώ να ακυρώσω μία κράτηση πριν την άφιξη μου;

Oπως διαβάσετε τους «Όρους και προυποθέσεις»

9.Πως μπορώ να ακυρώσω μία κράτηση μετά την ημερομηνία άφιξης μου
Σε αυτή την περίπτωση (non show) όλα τα ξενοδοχεία παρακρατούν ακυρωτικά.
Επομένως το ξενοδοχείο θα χρεώσει την πιστωτική σας κάρτα που είχε δοθεί στην κράτηση σαν εγγύηση με το ανάλογο ποσόν.

10.Μπορώ να ασφαλίσω το δικαίωμα μου να κάνω αλλαγές-ακυρώσεις χωρίς καμία επιβάρυνση μου;
Ο πελάτης μπορεί να ασφαλίσει το δικαίωμα του να κάνει αλλαγές ξενοδοχείου ή ακυρώσεις χωρίς να ζημιώνεται κάνοντας ασφάλιση μέσα από την ενότητα ασφαλίστε το ταξίδι σας

11.Τα προσωπικά μου στοιχεία που δίνω στην κράτηση καταχωρούνται;
Τα προσωπικά σας δεδομένα για ασφάλεια μεταφέρονται άμεσα από το web:
Στο λογιστήριο μας για την έκδοση παραστατικών και σε πρόγραμμα
επικοινωνίας με τους πελάτες μας(όταν γίνεται login).
Ποτέ βέβαια δεν κρατάμε στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.
Aν έχετε διαφωνία παρακαλούμε στείλτε μας email

12.Εκδίδονται παραστατικά για την κράτηση ξενοδοχείου μου;
12.1 12.1 Αν θέλετε τιμολόγιο θα πρέπει να ζητηθεί από το ξενοδοχείο στην περιπτωση που χρησιμοποιησετε την εναλλακτικη α η β
12.2 Αν θέλετε τιμολόγιο από το γραφείο μας ,τότε θα πρέπει να κάνετε κράτηση από εμάς(μόνο για την περίπτωση γ και όχι μέσω web(όπως αναφέρετε στην ενότητα 5).

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΟΥ

1.Χρειάζεται να κάνω Login;
Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε login για την κράτηση σας.
Αν θέλετε μόνιμη συνεργασία και password δείτε Πρόγραμμα συνεργατών

2.Μπορώ να κάνω κράτηση για το μεθαυριανό μου ταξίδι;
Η κράτηση σας μπορεί να γίνει μόνο για κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά από 4 ημέρες

3.Μπορώ να κάνω κράτηση για όλο τον κόσμο;
Ναι . Το σύστημα μας υποστηρίζει κρατήσεις σε όλο τον κόσμο.

4.Δεν γνωρίζω πώς γράφεται μία πόλη για να κάνω αναζήτηση.
Πατήστε το πλήκτρο city.Θα εμφανιστούν οι χώρες και πόλεις.Στη συνέχεια  επιλέξτε τον προορισμό σας
Προσοχή όταν εμφανίζονται πόλεις με το ίδιο όνομα. Επιλέξτε αυτή που θέλετε.
Παρατήρηση.
Όταν κάνετε τελικά την κράτηση σας επαληθεύστε ότι είναι η πόλη που θα θέλατε την διαμονή σας γιατί σε υψηλές περιόδους (εκθέσεις και ειδικά γεγονότα) αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα το σύστημα μπορεί να προτείνει γειτονικές.

5.Πως μπορώ να κρατήσω δίκλινο με δύο χωριστές κλίνες;
Στην αρχική επιλογή σας επιλέγετε δίκλινο (Double).
Όταν όμως εμφανιστούν διαθέσιμοι τύποι δωματίων θα πρέπει να επιλέξετε δωμάτιο με την ένδειξη TWIN που σημαίνει δίκλινο δωμάτιο με δύο χωριστές κλίνες.

6.Μπορώ να κρατήσω τρίκλινο ή δωμάτιο μαζί με παιδί;
Στην παρούσα εφαρμογή υποστηρίζουμε κρατήσεις για μονόκλινα και δίκλινα
δωμάτια. Οτιδήποτε άλλο πρέπει να γίνει σε επικοινωνία μαζί μας.

7.Μπορώ να κρατήσω μόνο το ξενοδοχείο αρεσκείας μου;
Βλέπε  MORE SEARCH OPTIONS
Στο πεδίο HOTEL NAME γράψτε το όνομα του ξενοδοχείου που επιθυμείτε.

8.Μπορώ να κρατήσω μόνο κεντρικά ξενοδοχεία;
Βλέπε  MORE SEARCH OPTIONS
Στο πεδίο AREA LOCATION επιλέγεται την τοποθεσία που θα θέλατε
π.χ. DOWNTOWN =ΚΕΝΤΡΟ  ΠΟΛΗΣ.
Παρατήρηση.
Επαληθεύστε και μέσα από τους χάρτες και τις πληροφορίες θέσης του ξενοδοχείου ότι πράγματι ανταποκρίνεται στα δικά σας κριτήρια  και ότι είναι κεντρικό ,εάν αυτό έχει ζητηθεί.

9.Μπορώ να κρατήσω  ξενοδοχεία μόνο πρώτης  κατηγορίας;
Βλέπε  MORE SEARCH OPTIONS
Στο πεδίο CATEGORY επιλέγετε την κατηγορία του ξενοδοχείου .
LUXURY, SUPERIOR και FIRST είναι τα ξενοδοχεία 1ης κατηγορίας.
STANDARD και TOURIST τα πιο οικονομικά.
Η κατηγορία ενός ξενοδοχείου εμφανίζεται και με το σύστημα ΑΣΤΕΡΙΑ όταν
εμφανιστεί η λίστα ξενοδοχείων δίπλα στο όνομα του.

10.Μπορώ να ορίσω την τιμή που θέλω για το δωμάτιο μου;
Βλέπε  MORE SEARCH OPTIONS
Στο πεδίο MINIMUM-MAXIMUM PRICE ορίζετε το ποσόν που επιθυμείτε  να
διαθέσετε.
Το ποσό που ορίζετε ,αναφέρετε στο σύνολο του δωματίου (όχι ανά άτομο)
την κάθε διανυκτέρευση.(price per room/per night)

11.Τι άλλες επιλογές έχω στην αναζήτηση μου (Facility codes);
Βλέπε  MORE SEARCH OPTIONS
Στο πεδίο FACILITY CODE θέστε κριτήρια π.χ.  MASSAGE =ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣΑΖ.
Κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο ,υπενθυμίστε στη ρεσεψιόν τα facilities
που επιθυμείτε, γιατί ό,τι σημειώσατε είναι ενημερωτικά και όχι δεσμευτικά.

12.Περιλαμβάνεται πρωινό ή γεύμα στην τιμή δωματίου μου;
Τι περιλαμβάνεται στην τιμή είναι ό,τι αναφέρεται στους όρους πώλησης   FEATURES του ξενοδοχείου (π.χ. πρωινό κλπ).
RO: ROOM ONLY (Μόνο δωμάτιο).
BB: BED BREAKFAST (Περιλαμβάνεται πρωινό).
HB: HALF BOARD (Περιλαμβάνεται ημιδιατροφή).
FB: FULL BOARD (Περιλαμβάνεται πλήρη διατροφή).
ALL INCLUSIVE  (Περιλαμβάνονται όλα τα facilities)

13.Τι τύποι δωματίων θα εμφανιστούν για να επιλέξω;
Οι συνηθέστεροι τύποι δωματίων είναι
Single: Μονόκλινο
Double: Δίκλινο, με μία κλίνη
Twin: Δίκλινο, με δύο κλίνες
With shower: Με ντους.
With bath: Με μπάνιο
With shared shower/bath: Μπάνιο που μοιράζεται με άλλα άτομα (συνήθως σε χαμηλού κόστους ξενοδοχεία)

14.Σε περίπτωση που το check in χρειαστεί να γίνει νωρίτερα (early check in) ή αργότερα(late check in) από την προκαθορισμένη ώρα, τι χρειάζεται να κάνω?
Πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με το ξενοδοχείο .
Τα δωμάτια συνήθως παραλαμβάνονται και παραδίδονται 12.00-13.00(Αναφέρετε στην κράτηση σας τι ισχύει για το ξενοδοχείο σας.)

15.Δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα αναζήτησης ή δεν βρήκα διαθεσιμότητα.
Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να απευθυνθείτε στο γραφείο μας για την εξυπηρέτηση σας .

16.Θέλω να κρατήσω και αυτοκίνητο στο ταξίδι Τι διαδικασία γίνεται;
Σε κάθε κράτηση που θα κάνετε θα κρατηθούν στοιχεία στο πρόγραμμα BASKET.
Στη συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε  αεροπορικά ή αυτοκίνητο με απλές διαδικασίες δεδομένου ότι ήδη έχουν κρατηθεί στοιχεία σας.
Μία άλλη δυνατότητα σας δίνετε μέσα από το πρόγραμμα ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ+ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, όπου εξαρχής θα δημιουργήσετε το πακέτο σας