Συχνές Ερωτήσεις - Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Πως γνωρίζω ότι η κράτηση μου έχει επιβεβαιωθεί;

1.1.Η επιβεβαίωση κράτησης γίνεται αυτόματα με email που λαμβάνει ο πελάτης μετά την ολοκλήρωση της κράτησής του.
1.2.Αν παρ’όλα αυτά δεν λάβατε e mail επικοινωνήστε μαζί μας.

2.Τι περιλαμβάνει η τιμή ενοικίασης του αυτοκινήτου μου;

Στην τιμή περιλαμβάνεται ότι αναφέρεται στους όρους πώλησης.

3.Γνωρίζω τους όρους που συνοδεύουν την κράτηση του αυτοκινήτου μου;

3.1.Σε κάθε κράτηση περιγράφονται πλήρως όλοι οι όροι που συνοδεύουν την κράτηση του .
3.2.Πρέπει ο πελάτης να προσέχει ιδιαίτερα τους κανόνες που αφορούν ακύρωση πριν την άφιξη του.
3.3.Τέλος,πάντα περιγράφεται αν δικαιούται μερική, ολική ή καθόλου επιστροφή χρημάτων του σε περίπτωση που δε χρησιμοποιήσει την κράτησή του(non show).

4.Πως γίνεται η πληρωμή;

H πληρωμή της κράτησης σας μπορεί να γίνει και κατά την κράτηση με την κάρτα σας και απ’ ευθείας στην εταιρεία με την άφιξη σας . Μπορεί να γίνει με μετρητά ή με χρήση αποδεκτής κάρτας.

5.Μπορώ να πληρώσω χωρίς την κάρτα μου;

Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας τότε θα πρέπει να κάνετε κράτηση από το γραφείο μας και όχι μέσω web.

-Τρόποι πληρωμής :
Με την πιστωτική σας κάρτα κατόπιν επικοινωνία μας(Τηλεφωνική είσπραξη).
Με κατάθεση στους λογαριασμούς των τραπεζών μας
ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 146 47 11 53 03,ALPHA BANK 120 0020 0200 6131 και EUROBANK 0026 0201 9502 00 117 950.

6.Τι παραστατικό θα πρέπει να έχω για την εταιρεία ενοικίασης;

Με την ολοκλήρωση της κράτησης λαμβάνετε με email το παραστατικό επιβεβαίωσης
Το παραστατικό αυτό απαραίτητα πρέπει να το προσκομίσετε με την άφιξη σας στην εταιρεία ενοικίασης (ως αποδεικτικό της κράτησης )

7.Πως μπορώ να αλλάξω μία κράτηση πριν την άφιξη μου;

Γίνονται μόνο μεσω του site  από εσάς τους  ίδιους, βάση της εκάστοτε πολιτικής δείτε το σύνδεσμο http://www.cartrawler.com/booking-conditions/

 

8.Πως μπορώ να ακυρώσω μία κράτηση πριν την άφιξη μου;

Ισχύει ότι αναφέρεται στο 7.0.ακολουθήστε το link  http://www.cartrawler.com/booking-conditions/

9.Πως μπορώ να ακυρώσω μία κράτηση μετά την άφιξη μου.(Νon show );

Σε αυτή την περίπτωση (non show) όλες οι εταιρείες παρακρατούν ακυρωτικά

10.Μπορώ να ασφαλίσω το δικαίωμα μου να κάνω αλλαγές-ακυρώσεις χωρίς καμία επιβάρυνση μου;

Ο πελάτης μπορεί να ασφαλίσει το δικαίωμα του να κάνει αλλαγές ή ακυρώσεις χωρίς να ζημιώνεται κάνοντας ασφάλιση μέσα από την ενότητα ασφαλίστε το ταξίδι σας

11.Τα προσωπικά μου στοιχεία που δίνω στην κράτηση καταχωρούνται;

Τα προσωπικά σας δεδομένα για ασφάλεια μεταφέρονται άμεσα από το web:
Στο λογιστήριο μας για την έκδοση παραστατικών και σε πρόγραμμα
επικοινωνίας με τους πελάτες μας(όταν γίνεται login).
Ποτέ βέβαια δεν κρατάμε στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Aν έχετε διαφωνία παρακαλούμε στείλτε μας email

12.Εκδίδονται παραστατικά για την κράτηση αυτοκινήτου μου;

12.1 Αν θέλετε τιμολόγιο θα πρέπει να ζητηθεί από την εταιρεία ενοικίασης.
12.2 Αν θέλετε τιμολόγιο από το γραφείο μας ,τότε θα πρέπει να κάνετε κράτηση από εμάς και όχι μέσω web , όπως αναφέρετε στην ενότητα 5.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΟΥ

1.Χρειάζεται να κάνω Login;

Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε login για την κράτηση σας.

2.Μπορώ να κάνω κράτηση για το μεθαυριανό μου ταξίδι;

Η κράτηση σας μπορεί να γίνει εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

3.Μπορώ να κάνω κράτηση για όλο τον κόσμο;

Ναι . Το σύστημα μας υποστηρίζει κρατήσεις σε όλο τον κόσμο.

4.Τι επιλογές έχω για τύπο αυτοκινήτου;

Συνήθεις τύποι (TYPE ) αυτοκινήτων :
2θύρα –2-Door
4θύρα –4-Door
Κίνηση σε 4 τροχούς-4-Wheel Drive
Σπορ -Sport

5.Τι επιλογές έχω για κατηγορία αυτοκινήτου;

Συνήθεις κατηγορίες (CLASS ) αυτοκινήτων :
Mini –1.000 κυβικά
Economy-1.100 –1.200 κυβικά
Compact-1.400 κυβικά
Intermediate-1.800 κυβικά
Σημείωση
Τα ανωτέρω είναι ενδεικτικά. Κάθε εταιρεία ορίζει τα κριτήρια .

6.Μπορώ να έχω αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων;

Επιλέξτε από Transmission Type (Κιβώτιο ταχυτήτων) αυτόματο ή χειροκίνητο

7.Μπορώ να έχω κλιματισμό;

Επιλέξτε από:

  • with Air Condition: Με ή χωρίς κλιματισμό.

 

8.Τι άλλες επιλογές έχω κατά την κράτηση μου;

Mileage Charge Type: Διάφοροι συμφωνημένοι τρόποι ενοικίασης

9.Δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα αναζήτησης ή δεν βρήκα διαθεσιμότητα .

Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να απευθυνθείτε στο γραφείο μας για την εξυπηρέτηση σας

10.Θέλω να κρατήσω και ξενοδοχείο στο ταξίδι μου .Τι διαδικασία ακολουθώ;

Σε κάθε κράτηση που θα κάνετε θα κρατηθούν στοιχεία στο πρόγραμμα BASKET. Στη συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε αεροπορικά ή ξενοδοχείο με απλές διαδικασίες δεδομένου ότι ήδη έχουν κρατηθεί στοιχεία σας.
Μία άλλη δυνατότητα σας δίνετε μέσα από το πρόγραμμα ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ+ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ όπου εξαρχής θα δημιουργήσετε το πακέτο σας.

 

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ

  • Να έχει ο συμβαλλόμενος οδηγός διεθνές δίπλωμα οδήγησης κυρίως εκτός ευρωπαικήε ένωσης.

  • Πιστωτική κάρτα στο όνομα του αλλιώς καμία εταιρεία δεν προβαίνει σε ενοικίαση