Συχνές Ερωτήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ -  ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως γνωρίζω ότι η κράτηση μου έχει επιβεβαιωθεί;

  • Μόλις ολοκληρώσετε την κράτηση σας λαμβάνετε αμέσως το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο που είναι ταυτόχρονα και επιβεβαίωση της κράτησης όταν έχετε επιλέξει πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

  • Αν έχετε επιλέξει στην πληρωμή τηλεφωνική επικοινωνία τότε σαν επιβεβαίωση κράτησης έρχεται email με όλα τα στοιχεία της κράτησής σας και λαμβάνεται το εισιτήριο μετά την πληρωμή σας.

  • Αν παρ όλα αυτά δεν λάβατε email επικοινωνήστε μαζί μας.


Τι περιλαμβάνει η τιμή του εισιτηρίου μου;

Στην τελική τιμή πώλησης του αεροπορικού εισιτηρίου περιλαμβάνεται:

  • ναύλος της αεροπορικής εταιρείας (fare).

  • Φόροι αεροδρομίου και λοιπές επιβαρύνσεις(tax ,fuel surcharge).

  • Αμοιβή γραφείου ταξιδιών (service fees)όπου εφαρμόζεται.

    • Χειραποσκευή,και σε κάποιες περιπτώσεις και μια αποσκευή ανάλογα την αεροπορική εταιρεία


Γνωρίζω τους όρους που συνοδεύουν την αγορά του εισιτηρίου μου;

Σε κάθε κράτηση περιγράφονται πλήρως όλοι οι κανόνες (Rules) που συνοδεύουν την τιμή και πώληση του εισιτηρίου .Προσέχετε :

  • Τους κανόνες αλλαγής ενός εισιτηρίου .

  • Τους κανόνες ακύρωσης ενός εισιτηρίου.


Πως γίνεται η πληρωμή;

  • Το εισιτήριο μπορεί να πληρωθεί άμεσα και αυτόματα με την πιστωτική σας κάρτα .


Γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες;

  • Δεν γίνονται δεκτές κάρτες ΑMERICAN EXPRESS και DINNERS (λόγω του αυτόματου συστήματος εισπράξεων της τράπεζας μας).

  • Αν έχετε τέτοια κάρτα επικοινωνήστε μαζί μας για την κράτηση σας ή επιλέξτε στην πληρωμή τηλεφωνική επικοινωνία και ολοκληρώστε την κράτηση σας..


Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς την κάρτα μου;

  • Στο 2ο βήμα της συμπλήρωσης στοιχείων του επιβάτη όταν φτάσετε στην πληρωμή επιλέξτε με κλικ τηλεφωνική επικοινωνία .

  • Μετά μπορείτε και ολοκληρώνετε την κράτηση σας και λαμβάνεται το email επιβεβαίωσης.

  • Θα πρέπει εν συνεχεία να επικοινωνήσετε μαζί μας για την πληρωμή και κατόπιν να λάβετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο.


Πώς πληρώνω αν δεν έχω κάνει χρήση της κάρτας μου;

Αν κάνατε κράτηση χωρίς κάρτα εν συνεχεία μπορείτε να πληρώσετε με :

  • Με μετρητά ή με την χρήση πιστωτικής κάρτας (γίνονται δεκτές όλες οι κάρτες) στο γραφείο μας.

  • Την πιστωτική σας κάρτα κατόπιν έγγραφη επιβεβαίωσης σας για την απο9δοχή της συναλλαγής .

  • Με κατάθεση στους λογαριασμούς των τραπεζών μας

    • ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 146 47 11 53 03

    • ALPHA BANK 120 0020 0200 6131

    • EUROBANK 0026 0201 9502 00 117 950


Μπορώ να ολοκληρώσω κράτηση χωρίς αποδοχή όρων;

  • Στο τελευταίο στάδιο πριν ολοκληρωθεί η κράτηση υποχρεωτικά γίνεται αποδοχή των όρων πώλησης

όσο της αεροπορικής εταιρείας όσο και του γραφείου , άλλως δεν ολοκληρώνεται.


Πως λαμβάνω το εισιτήριο μου;

  • Μόλις ολοκληρώσετε την κράτηση σας λαμβάνετε αμέσως το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο .

  • Αν έχετε κάνει κράτηση χωρίς την κάρτα σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για την πληρωμή και κατόπιν να λάβετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο.


Πως μπορώ να αλλάξω ένα εισιτήριο που έχει ήδη εκδοθεί;

  • Οι αλλαγές γίνονται μόνο από τα γραφεία μας και όχι μέσω της ιστοσελίδας μας.

  • Για κάθε αλλαγή σε κράτηση είτε έχει εκδοθεί εισιτήριο είτε όχι, ακολουθούνται οι όροι που έχουν επιβληθεί από την κάθε αεροπορική εταιρεία και έχουν δηλωθεί πριν την ολοκλήρωση της κράτησης.

  • Κατά τη ζήτηση οποιασδήποτε αλλαγής, το γραφείο μας σας ενημερώνει εάν επιτρέπεται και πιο είναι το κόστος αυτής.

  • Δεν γίνονται αλλαγές σε κρατήσεις low cost carrier.


Πως μπορώ να ακυρώσω ένα εισιτήριο που έχει ήδη εκδοθεί;

  • Οι ακυρώσεις γίνονται μόνο από τα γραφεία μας και όχι μέσω της ιστοσελίδας μας.

  • Κατά κανόνα οι περισσότεροι ναύλοι οικονομικής θέσης δε δίνουν το δικαίωμα ακύρωσης μετά την έκδοση εισιτηρίου.

  • Δεν γίνονται ακυρώσεις σε κρατήσεις low cost carrier.

  • Μετά την έκδοση κάθε εισιτηρίου ακολουθούνται αναγκαστικά οι όροι της αεροπορικής εταιρείας που αφορούν το δικαίωμα ακύρωσης.

  • Η διαδικασία ακύρωσης και επιστροφής των χρημάτων (μέρους ή ολόκληρου του ποσού),σε ορισμένες περιπτώσεις,δεν είναι άμεση και κυμαίνεται από 1 – 4 μήνες, ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία.


Πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα από μια ακύρωση μου;

  • Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη γίνεται αποκλειστικά στα γραφεία μας (Καθημερινές από 10.00 έως 16.00).

  • Αν παρόλα αυτά γίνει με διάφορο τρόπο τυχόν έξοδα αποστολής ή τραπεζών επιβαρύνουν τον επιβάτη.


Μπορώ να ασφαλίσω το δικαίωμα μου να κάνω αλλαγές-ακυρώσεις χωρίς καμία επιβάρυνση μου;

  • Ο πελάτης μπορεί να ασφαλίσει το δικαίωμα του να κάνει αλλαγές εισιτηρίου ή ακυρώσεις χωρίς ακυρωτικά κάνοντας ασφάλιση του εισιτηρίου ή ταξιδιού του μέσα από το ενότητα:

Ασφαλίστε το ταξίδι σας.


Τα προσωπικά μου στοιχεία που δίνω στην κράτηση καταχωρούνται.?

  • Τα προσωπικά σας δεδομένα για ασφάλεια μεταφέρονται άμεσα από το web στο λογιστήριο μας για την έκδοση παραστατικών και σε πρόγραμμα επικοινωνίας με τους πελάτες μας (μόνο όταν γίνεται login).

  • Ποτέ βέβαια δεν κρατάμε στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Δείτε επίσης την ασφάλεια συναλλαγών.

  • Aν έχετε διαφωνία παρακαλούμε στείλτε μας email


Εκδίδονται παραστατικά για την αγορά εισιτηρίου μου.?

  • Σε κάθε περίπτωση το γραφείο εκδίδει τα νόμιμα παραστατικά στο όνομα του πελάτη .

  • Όταν απαιτείται να εκδοθούν παραστατικά σε στοιχεία επιχείρησης θα πρέπει στην διαδικασία κράτησης να αναφερθεί και δοθούν πλήρη στοιχεία της (Επωνυμία, ΑΦΜ κλπ).

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Χρειάζεται να κάνω Login.?

  • Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε login για την κράτηση σας.

  • Αν θέλετε μόνιμη συνεργασία και password δείτε Πρόγραμμα συνεργατών


Μπορώ να κάνω άμεση κράτηση για το ταξίδι μου .?

  • Η κράτηση σας μπορεί να γίνει για άμεση αναχώρηση με χρήση πιστωτικής.

  • Χωρίς πιστωτική κάρτα γίνεται για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά από 2 ημέρες


Μπορώ να κάνω κράτηση για ταξίδι που δεν είναι από-προς Ελλάδα.?

  • Πραγματοποιούνται μόνο κρατήσεις από-προς Ελλάδα

  • Σε λοιπές περιπτώσεις επικοινωνήστε μαζί μας.


Δεν γνωρίζω πώς γράφεται μία πόλη πως μπορώ να κάνω αναζήτηση.?

  • Για γρήγορη αναζήτηση στο πλάι επιλέξτε Αεροδρόμια και Κυριότεροι προορισμοί

  • Αν θέλετε αναζήτηση Ελληνικών αεροδρομίων από το πλάι επιλέξτε Αεροδρόμια Ελλάδας.

  • Βελάκι Πόλη στο αρχικό μενού της κράτησης.

  • Βελάκι Αεροδρόμιο στο αρχικό μενού της κράτησης.

Προσοχή όταν εμφανίζονται πόλεις με το ίδιο όνομα επιλέξτε αυτή που θέλετε.


Πώς κάνω κράτηση μόνο με την αεροπορική εταιρεία που θέλω.?

  • Επιλέγεται μόνο την αεροπορική εταιρεία που επιθυμείτε αφού επιλέξετε Σύνθετη αναζήτηση πρώτα.

  • Επίσης όταν εμφανιστεί ο πίνακας αποτελέσματος αναζήτησης εμφανίζονται οι αεροπορικές εταιρείες και μπορεί να τις επιλέξετε και από εκεί.


Μπορώ να επιλέξω μόνο τις απ ευθείας πτήσεις.?

Επιλέγεται μόνο τις απ ευθείας πτήσεις αφού επιλέξετε Σύνθετη αναζήτηση πρώτα.

  • Επίσης όταν εμφανιστεί ο πίνακας αποτελέσματος αναζήτησης εμφανίζονται οι απ ευθείας πτήσεις και μπορεί να τις επιλέξετε και από εκεί.


Γνωρίζω στο ταξίδι μου με ανταπόκριση αν αλλάζω αεροδρόμιο.?

  • Όταν εμφανιστούν στοιχεία τιμών. πτήσεων κλπ μετά την αναζήτησης σας θα εμφανιστούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία

  • Πάντα εμφανίζονται και όλατα αεροδρόμια του δρομολογίου σας.

  • Θα πρέπει όμως και αν έχετε ανταπόκριση να προσέξετε αν το αεροδρόμιο άφιξης και αναχώρησης στην ίδια πόλη είναι το αυτό ή διάφορο δεδομένου ότι μεγάλες πόλεις πολλές φορές έχουν 2-3 αεροδρόμια.


Δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα αναζήτησης ή δεν βρήκα διαθεσιμότητα τι πορώ να κάνω.?

  • Αν δεν βρείτε θέσεις ιδιαίτερα σε υψηλή περίοδο ή ειδικά γεγονότα όπως εκθέσεις (θυμίζουμε ότι εμφανίζονται μόνο διαθέσιμες θέσεις) τότε πρέπει να χρησιμοποιήσετε την επιλογή Ευελιξία αναχώρησης, Ευελιξία επιστροφής

  • Με αυτό τον τρόπο αναζητάτε θέσεις σε πολλές κοντινές ημερομηνίες εν σχέση με την επιθυμητή και έτσι θα εξασφαλίσετε την θέση σας αφού θα ελεγχθούν πολλές ημερομηνίες ταυτόχρονα.


Ειμαι κάτοχος κάρτας μιλίων θα χάσω τα μίλια μου ?

Το σύστημα μας υποστηρίζει και πρόγραμμα μιλίων.

Απλά στο βήμα που περνάτε τα στοιχεία του επιβάτη πληκτρολογήστε την κάρτα σας και την αεροπορική εταιρεία στα ειδικά κελιά διαμορφωμένα κελιά.


Θέλω να κρατήσω και ξενοδοχείο στο ταξίδι μου Τι διαδικασία ακολουθώ.?

Σε κάθε κράτηση που θα κάνετε θα κρατηθούν στοιχεία στο πρόγραμμα BASKET

Στην συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε ξενοδοχείο ή αυτοκίνητο με απλές διαδικασίες δεδομένου ότι ήδη έχουν κρατηθεί στοιχεία σας.


Μία άλλη δυνατότητα σας δίνετε από την επιλογή Διακοπές-Ταξίδια online όπου εξαρχής θα δημιουργήσετε το δικό σας πακέτο διακοπών και θα δείτε άμεσα το συνολικό κόστος.

 

ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ

  • Να έχετε διαβατήριο σε ισχύει και για όσο διάστημα απαιτείται (Κάποιες χώρες απαιτούν το διαβατήριο σας να ισχύει τουλάχιστον για 6 μήνες).

  • Να έχετε εμβολιαστεί αν απαιτείται για τις χώρες προορισμούς σας.