Όροι & Προϋποθέσεις - Κράτηση Ξενοδοχείου

1.ΚΡΑΤΗΣΗ

1.1.Η κράτηση ενός ξενοδοχείου είναι ΠΑΝΤΑ επιβεβαιωμένη.
1.2.Έχουν δοθεί μέσω του προγράμματος “βοήθειας” και “συχνές ερωτήσεις”  όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την κράτηση του.

2.ΤΙΜΗ

2.1 Η εμφανιζόμενη τιμή είναι πάντοτε η οικονομικότερη τιμή πού διατίθεται την χρονική στιγμή κράτησης, καλό είναι να συγκρίνετε και τις τρεις μηχανές
2.2 Το τι περιλαμβάνεται στην τιμή είναι ότι αναφέρεται στους όρους πώλησης FEATURES του ξενοδοχείου(π.χ. πρωινό, φόροι κλπ).
2.3.Οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στους όρους πώλησης σημαίνει επιπλέον χρέωση extra charge (π.χ. Φόροι+10% , έξτρα χρέωση πρωινού,city taxes).

3.ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

3.1.Σε κάθε κράτηση περιγράφονται πλήρως όλοι οι κανόνες (Features)που συνοδεύουν την τιμή για την κράτηση ξενοδοχείου.
3.2.Πρέπει ο πελάτης να προσέχει ιδιαίτερα τους κανόνες που αφορούν ακύρωση πριν την άφιξη του.
3.3.Τέλος πάντα περιγράφεται αν δεν χρησιμοποιήσει την κράτηση του (non show), αν δικαιούται μερική, ολική ή καθόλου επιστροφή χρημάτων του.

4.ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

4.1.Απαραίτητα για να πραγματοποιηθεί η κράτηση πρέπει να δοθεί η πιστωτική κάρτα του πελάτη.
4.2.Η κάρτα έχει την μορφή της εγγύησης και όχι της πληρωμής.
(Το ξενοδοχείο μπορεί να προβεί σε χρέωση της αν το ακυρώσετε ή δεν το χρησιμοποιήσετε βάσει των κανόνων που σας έχει θέσει).
4.3.Η επιβεβαίωση κράτησης γίνεται αυτόματα και ο πελάτης μετά την ολοκλήρωση της λαμβάνει με email το παραστατικό επιβεβαίωσης (voucher)
4.4.Αυτό απαραίτητα πρέπει να το προσκομίσει με την άφιξη του στο ξενοδοχείο
4.5.Εκτυπώνει χάρτες, πληροφορίες ,κανόνες κλπ για την κράτησή του.

5.ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

5.1.H πληρωμή της κράτησης σας θα γίνει απ’ευθείας στο ξενοδοχείο με την άφιξη σας .Μπορεί να γίνει με μετρητά ή με χρήση αποδεκτής κάρτας.
Αν θέλετε τιμολόγιο θα πρέπει να ζητηθεί από το ξενοδοχείο.
5.2.Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας τότε θα πρέπει να κάνετε κράτηση από το γραφείο μας και όχι μέσω μόνο για την περίπτωση γ.
-Τρόποι πληρωμής :
Με την πιστωτική σας κάρτα κατόπιν επικοινωνία μας(Τηλεφωνική είσπραξη).
Με κατάθεση στους λογαριασμούς των τραπεζών μας
ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 146 47 11 53 03, ALPHA BANK 120 0020 0200 6131 και EUROBANK 0026 0201 9502 00 117 950.
Απαραίτητα μας ενημερώνετε για την κατάθεση σας με fax στο 210-3223336 ή με email στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αναφέροντας όνομα και ποσόν.

6.ΑΛΛΑΓΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ

Για τις περιπτωσεις α. και β. μπορειτε να κάνετε μονοι σας αλλαγή,εφόσον αυτό επιτρέπεται σύμφωνα με τους όρους και προυποθέσεις της κράτησης.

Για την περίπτωση γ. ,αλλαγές γίνονται μόνο κατόπιν  επικοινωνίας με το γραφείο μας με αποστολή email (ειδική φόρμα) ή  τηλεφωνικά,εφόσον αυτό είναι σύμφωνο με τους όρους και προυποθέσεις της συγκεκριμένης κράτησης και υπάρχει διαθεσιμότητα.

Ουσιαστικά εμείς θα ακυρώσουμε την υφιστάμενη κράτηση σας .

Όροι και προυποθέσεις

  • περίπτωση γ. ότι αναφέρει το κάθε ξενοδοχείο σύμφωνα με την πολιτική του.

 

6.1.Αν υπάρχουν ακυρωτικά, όπως είχαν περιγραφεί κατά την αγορά του ξενοδοχείου σας , θα παρακρατηθεί το ανάλογο ποσό από την πιστωτική κάρτα σας που είχε δοθεί κατά την κράτηση σαν εγγύηση

6.2.Εμείς θα σας αποστείλουμε με e mail το παραστατικό-βεβαίωση της ακύρωσης σας.

6.3 Στην συνέχεια θα πρέπει να κάνετε νέα κράτηση  μέσω του web μας ή να την κάνουμε εμείς με βάση διαθεσιμότητας και τιμών

7.ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

7.ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

7.1.ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΣΑΣ

  • για την περιπτωση α .
  • για την περιπτωση β.
  • για την περιπτωση γ. ,όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.

Kαι για τις τρεις περιπτώσεις,ισχύει ότι αναφέρεται στο 6.1 και 6.2

7.2.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΦΙΞΗΣ

Σε αυτή την περίπτωση (non show) όλα τα ξενοδοχεία παρακρατούν ακυρωτικά

Επομένως το ξενοδοχείο θα χρεώσει την πιστωτική σας κάρτα που είχε δοθεί στην κράτηση με το ανάλογο ποσόν

 

8.ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Ο πελάτης μπορεί να ασφαλίσει το δικαίωμα του να κάνει αλλαγές ξενοδοχείου ή ακυρώσεις χωρίς να ζημιώνεται κάνοντας ασφάλιση μέσω της ενότητα  ασφαλίστε το ταξίδι σας

9.ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ

Αν θέλετε τιμολόγιο θα πρέπει να ζητηθεί από το ξενοδοχείο.

Αν θέλετε τιμολόγιο από το γραφείο μας θα πρέπει να γίνει κράτηση από εμάς στην περίπτωση γ.